7 mars 2007

Tagen!

Hmmm...tja! Det är väl bara att anta utmaningen (från Annie) även om den kanske inte har jättemycket med livet med Filippa att göra :-)

Så här går det till...

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir “tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare (lite många för min del!) och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit “tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!

* Jätte-super-duper-mega-skit-rädd för spindlar - i ALLA storlekar! Dessutom måste jag se att de verkligen DÖÖÖR...inte kastas ut...då kan de ju komma tillbaka igen :-)

* Blir på USELT humör om jag blir utan mat för länge! Säkrast att inte vara i min närhet då!

* Jag hatar att ringa folk jag inte känner och kan dra mig länge för att göra det, om jag inte gör det när jag jobbar - då går det hur bra som helst. (kopierat av Annie...är nämligen precis likadan!)

* Under kategorin UNDERLIGT får även det faktum gå att jag under mamma-ledigheten har börjat laga mat och baka!

* Jag är cola-flask-beroende (alltså... ni vet... Malaco's sega godis-cola-flaskor)

* Enligt Nicklas är jag oxå UNDERLIG när jag verkligen älskar när det är 35 grader varmt ute!

Jag utmanar: Linda, Pernilla, Lenita, Johanna

Inga kommentarer: