1 mars 2007

Grundlurad!!!

Gårdagen var planerad att bli en ganska vanlig dag med lite aktiviteter för Filippa och mig.

Först skulle Nicklas kompis från Jönköping titta in på förmiddagen (nåja...han skulle komma kl. 8 ...hmmpfr...) och sen skulle Filippa till tandläkaren kl 14.

Nicklas skakade liv i mig vid 7-tiden bara för att minuten senare ge mig ett kuvert som det stod

"Packa väskan för det är din dag idag"

Gissa om man blir överraskad!!!
Nicklas kompis skulle inte alls komma...tandläkaren var avbokad och Nicklas hade tagit semester för att vara med Filippa.

Till mig hade han bokat en heldag på Ystad Spa tillsammans med Fridas mamma Linda!!!!

Kl 9 skulle vi vara där och då serverades en frukostbuffé.

Vi var så när som på ett konferensgäng (som vi inte såg röken av) ensamma på stället och blev ordentligt ompysslade.
Vi fick med oss en flaska skumpa och en stor fruktskål in till relaxavdelningen och halv 11 väntade halvkroppsmassage.
Kl 12 var det serverat lunch till oss och kl 13 en chokladinpackning.
Efter detta badade vi jacuzzi, drack mer skumpa, åt mer frukt och choklad och fikade.

1630 kom våra makar och döttrar och hämtade oss igen och hemma fick en underbar middag i form av varm smörgåstårta.

Vi hade en helt fantastisk dag och åtminstone jag somnade helt utmattad men lycklig på kvällen.

Behöver jag säga att jag är gift med världens bästa och mest omtänksamme man??!!!!
Han upphör aldrig att förvåna mig och trots att han väldigt ofta överraskar mig blir jag lika förvånad och lika glad varje gång.
Det är helt omöjligt att inte älska honom!

Filippa å sin sida fick en heldag med sin pappa och kompisen Frida och hennes pappa.
Hon har ju världens bästa pappa så varför skulle inte det vara precis som att åka på spa för hennes del oxå!?

4 kommentarer:

Linda sa...

Också lurad:)

Ja, du har en underbar man, och jag är sååå glad att jag får del av hans omtänksamhet. (min man är också underbar, men på ett något mera jordnära, dvs icke-spa-överraskande, sätt:)...)

Även jag somnade utmattad (mycket jobbigt att göra ingenting och dricka champagne, krävs träning, det är uppenbart;))

Och när jag vaknade idag noterade jag tre enorma blåmärken på ryggen, så den där massagen visste var den tog:) alldeles avslappnad var jag i alla fall idag på jobbet, och luktar jag inte fortfarande svagt av choklad...?

En dag att minnas och göra om!

Anonym sa...

Gud, vilken MAN!!! Det låter sååå härligt :) Ha de så gott, så ses vi kanske nästa vecka? *kraM* och hälsa :D

Pernilla sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag blir såååå avis!!!!!

Anonym sa...

Du har blivit tagen! Kolla i min blogg för mer info :)