9 januari 2007

Filippa har kul!

Det började med att Oscar körde upp en bil på Filippas huvud och lät den ramla ner framför hennes huvud...hon tyckte det var hysteriskt roligt!

Sen den dagen kan man i princip lägga vad som helst på sitt eget huvud eller Filippas - bara man låter det ramla ner och låta konstigt.

Jag har filmat henne med mobilen innan men idag provade jag att filma med kameran och resultatet måste man ju bara dela med sig av...så nu har vi ett konto hos YouTube oxå!

Klicka & njut...glöm inte skruva upp ljudet!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara gospropp! Det där bebisskrattet går inte av för hackor, det tror jag nästan man kan leva på... Malte skrattar så där framförallt åt brorsan när han leker tittut med honom.

Kram

Anonym sa...

Helt underbart! Man gör vad som helst för att få mer av det, för det gör så gott i hjärteroten att höra!
*kram* :)

Anonym sa...

En filmsnutt som denna gör att man går runt med ett leende vilken tråkig dag som helst på jobbet! Helt oförstört leende och glädje fyllt med massor av kärlek. Vilken tjej hon är, Filippa - nästan aldrig en sur min eller arg - bara glad och sprattlig. Även om man inte är opartisk så är hon faktiskt den bästa, sötaste och gladaste lilla tjej med de största hjärta jag träffat!

Camillas lockar sa...

Hittat hit genom Bebisbebis. Kul med en till Camilla :-) Min Peo är bara nån dryg vecka äldre än din plutt, kul att känna igen sig i det du skriver!

Pernilla sa...

Men tjena!!!! Hur hittade du mig på FL?! Oh, vad kul att läsa om Filippa!