17 december 2006

Ny kärra & ny frisyr

Helgen har varit luuuugn...förvånansvärt lugn med tanke på hur nära jul vi är!

Jag fick en stund för mig själv och åkte för att inhandla lite julklappar till Nicklas! Det var tur att vi inte behövde åka alla kan jag säga....huga så mycket folk!
Hade inte varit kul att ha med en liten Filippa i vagn och två stora barn!

I veckan som varit har vi haft bebisfika och varit och klippt oss - allihop!
Japp, även Filippa!
Nåja...att påstå att hon har ny frisyr var kanske att ta i men lite "trimmad" har hon blivit!

Ny kärra har lilla fröken oxå fått...ni ser här vad jag menar...Sveriges coolaste bil!



Filippa blev så sugen på en åktur att hon mms:ade Frida för att höra om hon ville hänga med...
...men Frida hade redan bytt om till pyjamas och fick inte vara ute när det var mörkt...
Typiskt!
Filippas far tyckte dock att det var helt OK eftersom Filippa inte får dejta förrän hon fyllt 31!

I lördags var det dags för Filippa att prova att äta sin mat själv.

Detta var ett försök för att se om det är sättet hon får mat på som gör att hon inte vill äta - inte vill gapa!

Himmel vad kladdigt det blev och det som syns runt munnen på henne var det jag försökte mata henne med för inte en enda gång stoppade hon fingrarna i munnen för att smaka på maten...

Så...resultatet blir att hon inte ska få äta själv på ett tag :-)


Granen! Röda kulor! Massor av roliga lampor! Filippa i gåstolen!
Behöver jag säga mer?????


Inga kommentarer: