10 december 2006

2:a advent

En hel vecka har flutit förbi sen sist...

I veckan som varit har vi hunnit julpynta, göra julkort, fika med mammor och bebisar, hälsa på hos kompisen Frida och en massa annat trevligt!

Filippa har oxå haft en kul vecka!

Alla ljusstakar, alla tomtar och andra konstiga prylar har hennes mamma satt fram!
Med stora ögon följer hon allt detta och man kan ana små leenden som bekräftelse på att även hon gillar allt detta pyntande.

Julkorten plåtade vi i söndags och de blev riktigt bra tycker jag.
De är nu igenklistrade och på väg ut till sina mottagare - men för de som inte blir lycklig ägare till ett eget kan titta nedan...





Dessutom fick vi lite hjälp med redigering av ett kort (av Jenny som är fotograf & superduktig!) på bara Filippa...

I vår värld är hon den sötaste lilla flicka man kan få!


Hon har oxå till slut lyckats...den vilda framfarten i gåstolen gjorde att hon var snabbare framme vid blomman i krukan i fönsterkarmen än hennes mamma.

Vi är nu ägare till en kruka mindre!

1 kommentar:

Anonym sa...

Såååå nu har jag lagt in bilden på min dotter på min laptop.. ALLA kan nu se henne på jobbet när jag använder datorn. KUL!