17 november 2006

Filippa - en blivande globetrotter?

Tja, vad ska man säga...min dotter har upptäckt turkisk yoghurt!

Hennes kompis Frida är det som lurat henne i "fördärvet"!!
Nåja, jag känner mig bara glad när hon äntligen hittar något hon tycker om!
Men det här bådar ju gott för framtida resor...skulle kanske ta och prova med lite fetaost och oliver också?

Nu i eftermiddag har jag varit på IKEA med Oscar & Filippa!
Snällare och goare unge får man leta efter! Hon ligger på mage i vagnen och tittar upp över kanten och flirtar hej vilt med alla hon ser...det är många "Aaaah" och "Åååååh" och "Titta så söt" man hör när man går omkring med henne!

Vi passade på att fika på varsin mjukglass jag och Oscar!
Och se...mjukglass var något som föll Filippa i smaken också...gapade stort och ville snabbt ha påfyllning!

Kan man leva på turkisk yoghurt och mjukglass???

Inga kommentarer: