5 april 2007

11-månaders dagen

06.22 Pigg & vaken sen en halvtimme. Välling i magen och ny blöja.


07.27 Frukost med mamma och pappa


08.13 Storebror Oscar har vaknat...nu kan vi busa...


09.23 Busa heeela förmiddagen lång...påsklov är bra tycker Filippa


10.30 Nåja...måste sova lite oxå...


11.40 Sådärja...då har jag väckt storebror Tim oxå...


12.25 Jippie! Nu ska vi hämta mammas cykel på verkstan...


14.22 Mamma har rymt hemifrån och jag är själv med mina brorsor...


15.00 Ska du gå nu Tim? Får jag följa med? Jag har ju Oscars skor...


16.27 Jag och Oscar spelar Gamecube...tror jag...


17.47 Kör en runda i min sportvagn...


18.11 Dans med pappa


19.19 Dagen avslutas i badet...mmmm...*tycker om*


1 kommentar:

Anonym sa...

Ser ut som om det är fullt ös hela dagarna hos er oxå :)
Nu är det banne mig inte långt kvar till de små liven blir ett helt år - helt galet vad fort det har gått.
Hoppas Påsken har varit bra och att ni har hunnit käka en massa god mat och myst i mängder.

//Linda